Hívj bizalommal, segítünk!  06 20 420 3344 vagy 06 30 122 5422       

Klíma szervízszelep kiszedő és visszatevő szerszám nyomás alatt álló rendszerekhez, kofferben, MASTERCOOL
Klíma szervízszelep kiszedő és visszatevő szerszám nyomás alatt álló rendszerekhez, kofferben, MASTERCOOL
35 458 Ft (27 920 Ft+ÁFA)
ÚJ

Klíma szervízszelep kiszedő és visszatevő szerszám nyomás alatt álló rendszerekhez, kofferben, MASTERCOOL

A Mastercool 91498 szelepbetét kiszedő és beszerelő szerszámot kimondottan klímaszerelők számára fejlesztették, hogy a Schrader-szelepeket (szeleptűket) nyomás alatt is biztonságosan lehessen cserélni – anélkül, hogy a hűtőközeg elszökne a rendszerből.

Ez a szerszám ideális klíma- és hűtőrendszerek karbantartásához, ha a szelepbetét szivárog, megsérült, vagy gyors töltés után kell visszatenni.

Főbb funkciók:

Nyomás alatti szelepbetét-csere – nem kell lefejteni a gázt vagy leállítani a rendszert

Gyors hűtőközeg-töltési lehetőség – a szelep kivétele után nagyobb áramlás biztosítható

Univerzális csatlakozás – kompatibilis 1/4” FL (7/16”-20) és 5/16” (1/2”-20 UNF – japán) csatlakozásokkal

Beépített zárószelep – biztonságos le- és felszerelést tesz lehetővé

Menetes rögzítő mechanizmus – nyomás alatt is stabilan tartja a rudazatot

 

Használat egyszerűen:

  1. Csatlakoztasd a szerszámot a szervizcsatlakozóra

  2. Nyisd meg a szelepet, majd forgasd be a rudat, amíg el nem éri a szelepbetétet

  3. Rögzítsd, majd csavard ki a szelepet

  4. Zárd el a szerszám saját szelepét, és vedd le a rendszerről

  5. A szelep cserélhető, vagy a rendszer gyorsan feltölthető

Ez a szerszám nélkülözhetetlen tartozék profi szerelőknek, akik gyorsan és szakszerűen szeretnének hibás szelepeket cserélni hűtő-, klíma- vagy autóklíma rendszerekben, anélkül, hogy hűtőközegveszteséget szenvednének el.

MŰSZAKI LEÍRÁS 

Raktáron
35 458 Ft (27 920 Ft+ÁFA)
Részletek

Szabadalmaztatott rögzítő mechanizmussal, nagy nyomású hűtőközegekhez

Figyelmeztetés:
Kérjük, fokozott óvatossággal járjon el a szelepbetétek eltávolítása során, ha a rendszer nyomás alatt áll!
Mindig viseljen védőszemüveget és kesztyűt!


Szelepbetét eltávolítása

Kompatibilis csatlakozások:

7/16”-20 (1/4” FL) (lásd: 1A ábra)

1/2”-20 UNF (japán szabvány – lásd: 1B ábra)

Lépések:

Fordítsa a szerszám karját az áramlási irányba, hogy a belső tengely áthaladhasson a testen.

Csatlakoztassa a szerszámot a rendszer szervizcsatlakozójához.

Tolja befelé a tengelyt a szervizcsatlakozó felé, majd lassan, óvatosan forgassa, míg a tengelyvége kapcsolódik a szelepbetéthez.

Amint csatlakozik, húzza meg a rögzítő anyát a tengelycsatlakozó anyán – ez megakadályozza, hogy a nyomás kinyomja a tengelyt a szelepbetétből.

Megjegyzés: Ha nem éri el a tengely a szelepbetétet, tekerje vissza a rögzítő anyát, húzza vissza a tengelyt, és próbálja újra.

Forgassa a tengelygombot az óramutató járásával ellentétesen, hogy kitekerje a szelepbetétet.
Figyelmeztetés: Ügyeljen rá, hogy ne forduljon el a tengelycsatlakozó anya a forgatás közben, mert hűtőközeg szivároghat el!

Addig tekerje a tengelyt, amíg meg nem akad – ne erőltesse tovább!

Lassan lazítsa meg a rögzítő anyát.

Megjegyzés: Ha a szelepbetét kiszerelése sikeres volt, a rendszer nyomása automatikusan kitolja a tengelyt. Ha nem, vagy nincs nyomás a rendszerben, vagy a betét nem lett eltávolítva.

Teljesen húzza vissza a tengelyt, majd zárja el a szelepet (a kar álljon merőlegesen az áramlás irányára).
Figyelmeztetés: A szelep el nem zárása sérüléshez vagy hűtőközeg-veszteséghez vezethet!

Lazítsa meg és távolítsa el a tengelycsatlakozó anyát.

Vegye ki a hibás szelepbetétet.


Szelepbetét beszerelése

Kompatibilis csatlakozások:

7/16”-20 (1/4” FL)

1/2”-20 UNF (japán szabvány)

Lépések:

Helyezze fel az új szelepbetétet a tengely végére.

Rögzítse a tengelycsatlakozó anyát a szeleptesthez.

Fordítsa a kart az áramlási irányba, hogy a tengely áthaladjon.

Tolja előre a tengelyt, majd azonnal húzza meg a rögzítő anyát.

Forgassa a tengelyt az óramutató járásával megegyezően, míg a szelepbetét teljesen be nem kerül.

Lazítsa meg a rögzítő anyát, majd húzza vissza a tengelyt.

Ha a betét a helyén van, húzza ki a tengelyt és zárja el a szelepet.

Távolítsa el a tengelyt a szeleptestből.

Lassan nyissa ki a szelep karját, hogy meggyőződjön a betét helyes beépítéséről.

Ha a betét bent van, a nyomás gyorsan kiegyenlítődik.

Ha nincs bent, azonnal zárja vissza és ismételje meg a műveletet.

Adatok
Cikkszám:
91498
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!